آخرین ویرایش فرم های مورد نیاز پوشه کار دانش آموزان شش پایه ابتدایی .
..............................................................................
رهنمودهایی برای ایجاد پوشه کار
-
بهتر است پوشهای چندلایهای و متناسب با اهداف، انتخاب شود.
-
تنظیم و مدیریت پوشه کار به عهدهی معلم است. درعینحال در این کار معلم بهتر است از دانشآموز هم کمک بگیرد.
-
باید از حجیم شدن بیمورد پوشه خودداری کرد.
-
اوراق هر درس در کنار هم نگهداری شود.
-
معلم هراز چند گاهی (حداقل هر فصل یکبار) پوشه کار دانشآموزان را به رؤیت والدین برساند و از آنها بخواهد که نظرشان را دربارهی فعالیت کودکانشان در فرم مخصوص بنویسند.
-
صاحب پوشه کار دانشآموز است، لذا در پایان سال تحصیلی، پوشه کار و محتویات آن باید به اولیاء دانشآموز تحویل داده شود.
-
شواهدی که در پوشه کار قرار میگیرد، باید دارای تاریخ باشند و نظر معلم نیز روی آن ثبت شود.
-
معلم دربارهی عناصر مختلفی که دانشآموزان میتوانند در پوشه کار قرار دهند در کلاس بحث نماید. و از آنها بخواهد قسمتهایی از کارهای خود را که معرف قوت، تنوع، خلاقیت و کوشش آنهاست، انتخاب کنند.
-
معلم در انتخاب نمونه کارها و درج در پوشه کار از مشارکت دانشآموزان استفاده نماید.
-
معلم از پوشه کارها مطابق فرم مخصوص ارزیابی به عمل آورد.
-
هر دانشآموز شکل ظاهری پوشه کار خود را به کمک والدینش و باراهنمایی و توصیههای معلم، تعیین کند..
برای دریافت راهنمای تکمیل هرکدام از این نمون برگ ها ،به بخش چهارم کتاب صفر تا بیست ارزشیابی برای یادگیری(کیفی – توصیفی) تالیف بهمن قره داغی مراجعه گردد . تلفن مرکز پخش 09121438115
فهرست محتوا
|
عنوان درس: |
|||||||||||
|
ردیف |
نوع ابزار |
تاریخ |
ملاکهای انتخاب |
ارزیابی معلم |
|||||||
|
اهداف و انتظارات را محقق نموده است 1 = بسیار کم و 5 = بسیار زیاد |
|||||||||||
|
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
نمونبرگ شرححال |
|
|||||||||||
نام و نام خانوادگی: |
|
|
||||||||||
تاریخ تولد: |
|
|
||||||||||
فرزند چندم خانواده: |
|
|
||||||||||
شغل پدر: |
|
|
||||||||||
میزان تحصیلات پدر: |
|
|
||||||||||
شغل مادر: |
|
|
||||||||||
میزان تحصیلات مادر: |
|
|
||||||||||
شمارهی تماس: |
|
|
||||||||||
پایهی تحصیلی: |
|
|
||||||||||
آیا دانشآموز بیماری یا مشکل خاصی دارد؟ خیر (بله 1 توضیح دهید:
|
|
|||||||||||
آدرس:
|
|
|
||||||||||
نمونبرگ[2]خودارزیابی دانشآموز
نام و نام خانوادگی: ماه: |
|||||
نام درس |
وضعیت عملکرد من در این ماه |
||||
فعالیتهایی که انجام دادهام |
بهترین فعالیتی که انجام دادهام |
چیزهایی که یاد گرفتهام |
پیشرفتهایی که داشتهام |
تلاشهایی که برای بهتر شدن باید انجام دهم |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
نام و نام خانوادگی: پایه: اول / دوماهه اول( مهر و آبان) |
||
درس |
اهداف |
توصیف عملکرد |
|
|
|
|
||
|
||
|
||
|
|
|
|
||
|
||
|
||
|
|
|
|
||
|
||
|
||
|
||
|
|
|
|
||
|
||
|
||
|
||
|
||
|
|
|
|
||
|
||
|
||
|
|
|
|
||
|
||
|
||
|
نمونبرگ پیشرفت تحصیلی – تربیتی دانشآموز در پایه تحصیلی
نام و نام خانوادگی: پایه: سال تحصیلی: |
|
توصیف عملکرد دانشآموز در پایه تحصیلی/ خرداد ∆ شهریور ∆ |
|
|
|
استعداد و توانمندی ویژهی دانشآموز |
|
خودارزیابی سالانه دانشآموز |
|
نام و نام خانوادگی معلم: امضا و تاریخ
|
[1]- برای دریافت راهنمای تکمیل هرکدام از این نمون برگ ها ،به بخش چهارم کتاب صفر تا بیست ارزشیابی برای یادگیری(کیفی – توصیفی) تالیف بهمن قره داغی مراجعه گردد . تلفن مرکز پخش 09121438115
برچسبها: ارزشیابی کیفی توصفی, گلستان دانش
.: Weblog Themes By Pichak :.